کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316395 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت‌های آمریکایی برای تجارت با ایران مجاز شدند

با به سرانجام رسیدن برجام و لغو تحریم‌ها، شعبه‌های خارجی شرکت‌های آمریکایی می‌توانند از این به بعد با ایران تجارت کنند. ممنوعیت فعالیت شرکت‌های‌آمریکایی با ایران از سال ۲۰۱۲ توسط کنگره وضع شده بود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ وزارت خزانه‌داری ایالات متحده اعلام کرد در چارچوب کاهش تحریم‌ها علیه ایران، به شعبه‌های خارجی شرکت‌های آمریکایی اجازه تجارت با ایران را خواهد داد.

بدین‌ ترتیب شعبه‌های اروپا و دیگر نقاط شرکت‌های مطرح آمریکا همچون مایکروسافت، اپل، گوگل، جنرال موتورز و دیگر شرکت‌های مطرح این کشور می‌توانند با ایران تجارت کرده و دفاتر خود را در ایران افتتاح کنند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اضافه کرد:

مقامات آمریکا همچنین محدودیت‌های مربوط به خرید نفت ایران از سوی نهادهای غیرآمریکایی و همچنین فروش کالا و خدمات به بخش انرژی ایران را از میان برداشته است. لغو ممنوعیت تجارت غیر آمریکایی‌ها با بخش نفتی ایران یک گشایش مهم در تحریمی بود که مناسبات غرب با دارنده یکی از بزرگترین ذخایر نفت جهان را قطع کرده بود.

به گزارش کمیسیون اروپا، این تحریم‌ها صادرات ایران به کشورهای اتحادیه اروپا راعمدتاً در ارتباط با انرژی در فواصل سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ تا ۸۶ درصد کاهش داد.

درحالی که شرکت‌های امریکایی هنوز درمورد خرید نفت ایران یا تأمین تجهیزات صنعت نفت این کشور محدودیت دارند، اروپا به این بازار دسترسی خواهد داشت.

شعبه‌های خارجی شرکت‌های آمریکا تا سال ۲۰۱۲ اجازه فعالیت در ایران را داشتند ولی بعدا تحریم‌های کنگره امریکا گسترش یافت و مجازات‌هایی برای شرکت‌های آمریکایی در صورت معامله واحدهای خارجی آنها با ایران در نظر گرفته شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29992 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/27 تعداد مشاهده: 1884
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

......... 1394/10/29 12:13
جناب Azathoth امثال مثل شما گند زدن به مملکت و مردم رو به این روز انداختن !!! قطعا ایران برای اینکه بیشتر از این نابود نشه باید با امریکا هماهنگی داشته باشه و گرنه وضعش از سومالی بدتر میشه !
ali8 1394/10/29 01:41
GOOOD GOOD
مخالف 1394/10/28 10:21
من ک مخالفت لغو تحریم امریکا هستم.
همون بهتر ک با این کشور ب توافق نرسیمو رابطه با این کشور لغو بشه برا همیشه.
ناشناس 1394/10/28 08:06
تنها چیزی که بخواد از امریکا به ما برسه همون مک دونالده آشغالترین فستفود امریکاییه.
اونم در مقابل نابودی تاسیسات هسته ای مون!
راس میگن چرا خط تولید بوئینگ رو بهمون نمیدن؟ چون کلا با داشتن تکنولوژیهای سطح بالا مخالفن!
Azathoth 1394/10/27 18:38
البته تا اونجایی که من میدونم ما ممنوعیت ورود کالای آمریکایی بدستور مقام معظم رهبری رو داریم و بنابراین عدم تحریم یا تحریم اونها توفیری و تاثیری نخواهد داشتlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung